Dagen med Ellie...

God kväll!

Klarisen försov sig ända till klockan 12 idag!:O Inte bra, inte bra... Jag hatar när man vaknar så sent, det känns som att halv dagen har gått då;) Ilands problem?? hahaXD

När jag nästan gett upp hoppet om att någon överhuvudtaget kunde va idag(alla har la redan bestämt något när klockan är 12) så ringde jag Ellie och hon kunde va!:) Jag duscha, tog hunden på en liten walk och cykla sedan hem till Ellie. Vi bytte om och cykla till stallet. Hon har jätte nära till stallet! Det tar typ 3 min att cykla dit:O(im det nu är intressant att veta...)

Vi tog Fille, Ellies häst, och gjorde frihets dressyr med honom. Han är jätte duktig!:) Jag fick testa lite, man kan ju inte påstå att jag var ett proffs men kul var det;) hahaXD

När vi kom hem till Ellie igen så spelade vi kort ute på deras sten altan i den fina kvällen. Det blev lite kallt sen får jag erkänna, hehe;)

Nu sitter jag och kollar på tv. Hänger halvt med i nån deckare...


haha, web camen funkar inte så bra när det är mörkt...

puss och kram!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0