A lime-green Kånken come to mama!

Nu ska jag förklara en härlig dag för er alla människor.

Vi vaknade klockan 10 (tror jag) vi skyndade oss lite och åkte till ungdomenshus klockan tjugo i 12. (teater sak skulle börja 12) Men när vi kommer fram så är det ingen där!:O Så med mycket om och men kom vi fram till (genom mycket sms och telefonsamtal) att det var ingen teater överhuvudtaget i dag!

Jaha! Tänkte vi, vi som hade fixat matsäck och allt eftersom att vi även trodde att vi skulle vart där ända till klockan 6. Men det löste vi och bestämde oss för att gå omkring lite på stan och mysa och äta piknik i pilhagen.

Det hände många roliga händelser men lat som jag är så berättar jag bara en av dom;)

När vi skulle gå till kvantum för Ellen och Emma skulle köpa lunch så gick vi in snabbt på Inter sport. Vi kollade på några Kånken väskor, jag kollade mest på min älskade lime-gröna kånken som jag så gärna vill ha! Då upptäkte vi plötsligt att några kostade 600kr och några 500kr. Vi frågade en som jobbade i affären och hon sa att dom håller på att gå upp i pris men att vi kunde få den för 500kr idag. Men jag hade ju självklart inga pengar till detta klipp!:O Men nu ska jag spara till en kånken istället!:D


Min älskling finns inte med här men,men<3


hejdå!:)<3


Kommentarer
Postat av: tasha

BRAAA :D

2011-04-21 @ 21:39:38
URL: http://ellohell.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Sv; Va jag anonym? :o

Då glömde jag att skriva i, men hur visste du att det var jag som skrev isf? :)

2011-04-21 @ 21:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0