-Så här på kvällskvisten-

God kväll!

Jag sitter här framför min computer och känner hur det är varmt på mina kinder, är det den lilla sol jag fick på mig idag? Det vore ju inte så dumt  om det var den och att mina kinder kanske har fått lite färg;) Vore inte alls dumt faktiskt!;)

Jag sitter här framför min computer och äter godis som blev över från filmkvällen i lördags. Fy på dig Klara!

Jag sitter här framför min computer i mina nya sunglasses och får korten från Lovisa, korten som kommer finnas på min header.

Jag sitter här framför min computer och kommer nu att berätta om två roliga händelser i skolan. Den första lyder så här: Jag cyklar till skolan kvart över åtta för att börja skolan halv nio. När jag har kommit halvägs kommer jag på att vi börjar tio i nio idag. Jag vänder om och cyklar hem för att vara hemma i en kvart och sen cykla igen. gissa om jag blev lite så där små sur på mig själv? 
Den andra händelsen lyder så här: Den första lektionen på dagen börjar då som sagt 20 min senare än vanligt. Vi behöver inte jobba något för vi får tårta! Vi fick tårta för att killarna i klassen vann Golden Globe! Grattis, Grattis!:D

Ha en fortsatt trevlig kvällskvist!XD


Jag sitter här framför min computer och är fullkomligt normal!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0