G-kås med Filippa och Ellen.<3

Hallå!:)
Idag har man vart på g-kås med filippa och ellen! Kuligt:) (L) vi åkte dit ungerfär halv tolv och kom hem typ,kanske fyra fem , eller jag vet inte;) Jag fick köpt mig en sån där färg klocka, en lila som jag velat ha jätte länge! e så glad!(L)<3

Inköpslistan:Dåliga bilder men det får duga.Köpte skosnören med men blev inte nöjd med dom så det blev ingen bild.

Färg klocka,den är lila:)

Ögonskugga borste:)

Grön glittrig ögonskugga:)

Svampar till att göra rent ansiktet med:)

Och sist men inte mist, hihi. en antecknings bok till skolan som jag har scrapbookat lite med:)


Och ja man kan ju tycka att jag är nöjd med saker nu,jag har ju fyllt år och så;) men nej det kan aldrig bli för mycket! på tisdag ska jag till stan med filippa ska nog köpa ett långt svart linne nya skosnören(blev ju inte nöjd med dom andra) och om jag hittar en billig kalender:) <3 nu ska jag gå och använda mina svampar:P 

Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag!<3<3<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0