Vandringen<3

Hejsan!
Ja,igår va det skräckvandring då! As skojj va det attiljo e så himla rolig! asså ja vi på femte våningen hade det sköjj hahaha
men iallafall... det började bra(jag va faktiskt inte ens nervös) hihi men sen blev det lite försenat och sen lite mer försenat och sen hoppade dom över en vandrig för att det va en tjej som blev så rädd för lovisa så hon ville inte gå mer! Det e ju ett bra betyg:P men problemet va att vi där uppe visste ju inte detta så vi vänta jäätte länge men det gick bra ändå<3 och typ den femte vandrigen så va jag,attiljo och viktoria hoss emma och linn och då kom rebecka med publiken så vi bara ruusa in till vårat och fick börja göra iordning och så,ja lite stressigt:P men kul:) sen en vandring så skulle jag ta ner mina handskar och när jag gör det så rycker jag,asså jag ska det, men då ser jag hur pennan som ligger där uppe bara flyyger iväg och jag ba ojsan(tänkte ojsan)ja jag kan fortsätta hur länge som helst,nästan men det orkar jag inte:P

Efter vandringen åkte jag till ellen och fira henne så det blev ganska sent så jag skippa spanskan i morse,hehe...

Men ja juste jag skulle ju säga vad jag baka idag... jag baka.....äckliga cupcakes! asså dom såg äckliga ut;)

men nu måste jag gå hejs svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0