Träning med Zebbe!<3

Hej!
Har precis vart ute en långis med Zebbe<3 Har haft honom lös nästan hela tiden. Han lixom lyssnar inte så bra på mig när man har honom lös så jag måse träna.Jag  gömmer mig så att han måste hitta mig och så att han inte springer iväg för mke och sen så kallar jag in honom och säger stanna och massa sånt så att får respekt för mig oxå!:)<3 Han va faktiskt duktig i slutet när jag hade gömt mig nåra gånger och så. Fast i början kom det en hund och man kunde ju inte göra så mke,hehe<3 får träna mera!<3
Han är ganska så sölut nu iallafall...




Nu ska jag försöka fixa en ny header och om jag hinner städa mitt rum och sen va med ellen!/Klara<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0