Sluta tidigare!

HEEJ!
Jaop, eftersom Sven våran träslöjds lärare är sjuk så fick alla i träslöjdsgruppen sluta tidigare:thumbup: haha dom i sy fick vara kvar ,hehe.. Eftersom vi skulle ha lunch och sen slöjd så fick vi sluta tio i tolv:) brao<3

Den tiden jag har vart hemma s har jag ätit lasagne och redigerat bilder som ni ser lite längre ner;)<3 Efter det här ska jag googla bakrecept till Skräckvandringen , klä på mig till ridningen,ge kaninerna mat och om jag hinner läsa i den nya läsläxan vi fått:"LE,SMILJA" Vi ska läsa 25 sidor inann fredag så det är vell lika bra att man börjar<3


Framsidan.<3


Baksidan.<3


Den verkar hyfsat bra.
Här kommer en bild på mina naglar oxå som jag målade i förrgår!
Alla bilder har jag redigerat med Picasa.:)
Den här redigera jag inte så mke:P <3

Önska mig lycka till nu när jag ska hoppa med Archie!<3 Ha det bäst/Klara:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0