Passa erik!

Heejjsan!
Sitter hoss ellie och vill inte att det ska va skola imon.. såå booring:(

Igår lördag passa iag och ellie erik och vi kolla på:Alvin och gänget 2(fast inte hela den gick typ sönder), Klara och Dear john med Amanda seyfried. Hon är bara så bra:) <3 

När vi kolla på dear john börja ellie gråta! så bra va den jag blev jätte förvånad hon ba: klara nu är det sorgligt! haha

Ja, qourn ska nog inte jag steka ,det är nog inte min grej:P dom blev lite brända...

Idag söndag, blev det sannarpsbadet och jag och ellie åkte den där låga gröna flera gånger på ala möjliga sätt!:)<3 haha skratt:)<3

Asså jag har tänkt på att göra en header som man kan ha alla årstider,så slipper man byta(om man inte tröttar då), smart?<33 
vad tycker ni?<33


Jag Älskar Dig Zebbe(L)

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0