Onsdag 20/10 :)

Tjeeeena!
Idag har det vart tröögt i skolan, asså jag vill inte ha spanska det e ju såå tråkigt:( ja,ja...

Sen har man vart med Jasse,Carin och Filippa. Egentligen så skulle jag och Filippa va och måla naglarna men det blev inte så. Smart va? Haha nog bara jag som fatta.. hihi^^
Vi va i affären och köpte mat inför imon,vi ska till åkulla och typ promenera och ta ph värde på vattnet?
Jag köpte(eller mamma köpte:P)
potatissallad.
revben
citronmuffins
bonaqua hallon
och så får jag göra nåt varmt att dricka oxå. Te eller varm choklad??
Jaha, det e vell vad jag ar gjort idag<3

Jag måste ta tag i den där idén om att göra en "året om header"  jaop<3

Klara<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0