Much to do today!I Tisdag 20 okt!

Heeej!:)<3
Ett snabbt inlägg bara, som rubriken säger så har jag massa att göra idag. Jag börjar ju självklart dagen med att försova mig till 7:50 :P såtog bara mjukis idag:) lista på vad jag ska göra idag kan vara bra

Dagens lista:
Ge 20 kr inför friluftsdagen på Tors.
Skriva en massa viktiga saker i kalendern.
Reda ut vad jag ska göra denna veckan(allt bara snörrar runt)
fixa kläder til"Att våga se"
Teater Halland kl 17:00
Eng läxa
Kolla saker inför skräckvandringen
Säga till mamma vilken tid linnea ska ha på sin biljett till skräckvandringen
ge kaninerna mat


Tror det va allt! ne nu måste jag fixa min outfit inför teatern:P haha ha det bäst och glöm inte att på Måndag så är det 7 skräckvandringar på kulturskolan! det är gratis och biljetter finns och hämta på karins kontor våning2.
Det är först i kvarn så skynda er:P<3 haha 

ojsan, det blev visst inte så kort:)  Här kommer en bild oxå från när jag och lollo tog kort<3
MVH Klara<333


Kommentarer
Postat av: ellen

Sötnos:)<3<3<3(L)

2010-10-19 @ 20:43:57
URL: http://elleent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0