Friluftsdag.

Hej!:)
Idag började vi kl8:50 ,sovmorgon:thumbup: Vi åkte till Åkulla och gick 4,5 km, tror jag:P och hade tipspromenad. Men jag ellie och filippa gick vilse,hehe... Vi mötte edgar och gabbe och typ gick och fråga nån som fixade vägen om det va nåra barn som ahde gått där inann oss och det hade det ju inte! Så vi gicklite och försökte hitta dom där stolparna man skulle följa och då börja det snöa! ja första snön glömmer man ju inte när den kom...:P haha Edgar ramla haha han ba: jag skulle fånga snön! haha men iallafall vi fortsatte gå och mötte benke och nåra nior och gick med dom medans gabbe och edgar stann i nåt torn ,men dom kom tillbaka sen. Ja iallafall vi va typ vilse i 2 timmar och när vi kom tillbaka hade alla nästan ätit och man frös och det hade typ snöat as mycket så ma va alldeles blöt så skulle inte bussarna komma förän om ca 2 timmar... jaop..

Men ja det blev vell ett litet äventyr:)

Nu sitter jag och Filippa här och kollar på desperate housewives<3

Ha det bäst!(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0