Dramatiskt drans läger...

Har vart på läger på kulturskolan med drama och en dans grupp!
jaha! skojj har det vart,igår på kvällen kolla vi på mamma mia och när alla låtar va så dansa alla och sjöng! :thumbup:
När johanna skulle gå för hon skulle inte sova över, gick det ett larm! först trodde jag det va brandlarmet men det va TJUV larmet... Så dom fick ringa till securitas(stavning) och kolla och dom hade glömt att avaktivera larmet där vi va, så typiskt.

På första morgon passet sminkade vi oss och jag johanna och lisa satt i logen och prata. helt plötsligt gick ett larm,ännu högre än igår! först trodde jag att det va tjuv larmet igen men det va det inte det va BRANDlarmet! johanna börja skrika och jag skrek och alla fick panim och dom som va i skrubben kom springandes och alla bara sprang! men sen så bara alla dörrar stängdes! mitt framför ögonen  på oss,Ja ba shit nu kommer vi inte ut. men det va bara rebecka som drog åt fel håll,som tur va annars vet jag inte vad jag skulle gjort...

Iallafall när vi kom ut va alla dansare där men ellen,viktoria,emma,linn och carro va på femte våningen,högst upp! det kändes som att det tog evigheter inann dom kom. sen kom brandkåren och kolla men det visade sig att det va när dom i skrubben hade blåst ut alla ljusen som dom hade som all rök hade åkt till brandvarnan!

såå läskigt, man kan ju säga att skräck blocket som vi håller på med lever upp till sina förväntnigar;)


Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0