Skolcafet har öppnat!=D

Hej!
Roligt,roligt.. cafet har öppnat,efter typ tre år?, haha kuligt<3 Jag var ju bara tvungen att köpa nånting;P Så på lunchen skulle jag då inviga detta cafe;P Så jag och carin ställer oss i kön och ska köpa varsin toast för 6 kr(!) men när det äntligen är våran tur(det var på lunch rasten och alla ville ju köpa nåt eftersom ingen ville äta i matsalen så det a världens kö) så säger dom att toasten är slut! hahaha så jag fick inte köpt nånting hhha men det får vell bli enn annan gång;)


Asså det är sjukt!!
Carin ska få en häst på foder om en och en halv vecka! jag är så jäkla glad för hennes skull!<3 Hästen heter Atlantic City och är en connemara:)<3 åå jag vill se bilder!


Ha det bäst!<33<3

Kommentarer
Postat av: Carriiin<33

AHahahahah xd men Klara dåe! <3 du e ju lika ivrig som mig!! xd <33



Pözz! <3

2010-11-10 @ 21:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0