Plugg,plugg...

Hej,hopp!
Idag har skolan vart både trög och snabb vet inte.. hehe men vi hade handboll på idrotten och jag vet inte vad det är, men det är jätte kul, för då lixom försöker alla tjejer lite mer, och då är det inte bara killarna som gör allt:) haha

Ja efter skolan gick jag en långis med Zebbe<3 Sen va tanken att jag skulle göra klart engelskan,lite spanska inför provet,erogonomi stencilen och om jag hann börja skriva på mitt manus!<3 Men nu har jag fastnat framför datorn och myser med en varm choklad,hehe

Nej! så kan vi inte ha det jag måste plugga nu jag skriver lite till snart, vi ses!(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0