Orättvist!:(

Hejsan!
Igår så var ju skolan inställd om jag inte har sagt det? jaja iallafall så kändes det jätte konstigt i dag i skolan för det känndes som måndag men det var ju Tisdag! hahaha..Men det var så taskigt för Våran engelska,so och idrotts lärare mattias var sjuk och det var våran sv läarare oxå johanna,så mattias lektion ,eng, Fick bli med våran spanska lärare. Men sen hade dom skrivit på ett papper i cafet att svenskan var inställd och att vi skulle ha eget arbete istället för idrotten.Och det tänkte ju vi att det blir ju jätte bra för då får vi jätte lång lunch rast! men då var det typ nån som inte hade sett lappe i cafet och gick och frågade en lärare vad vi skulle göra eftersom johanna inte var här.Jaha då ska lärarna ändra sig och säga att då får ni läsa hela johannas lektion! Jag blir bara så arg för våran paralell klass fick 2 timmars lunch bara för att ingen kunde ha deras lektioner,bara sååå orättvist!aaahhh!

Imordon blir det iallfall so prov i kartkunskap och svenska prov för min del(jag var ju i malmö när dom andra gjorde det provet) Och juste del 3 av IDOL kommer kanske senare i kväll! ha det bäst!<3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

2 timmar & en k´vart till & med!;D

Men ni får faktiskt sluta tidigare än oss 2 dagar!<3

2010-11-30 @ 19:41:05
URL: http://solkvints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0