Jul ljus

♥Hej!♥

Jag vet att jag inte har bloggat så mycket men vi har  två prov denna veckan,ett idag och ett imon, så jag har bara pluggat,pluggat pluggat så jag har inte haft nåt och skriva om:(

Fast igår blev det inte bara lugg utan jag,mamma och nils åkte till en ljus affär nånstans, jag vet inte var, där dom stäper sina ljus själva! Jätte mysigt! <3 Jag har fått sån jul känsla nu när det är snö och kallt ute och det är en så härlig känsla tycker inte ni det? nu får vi hoppas att det blir snö på julafton;)

Ja iallafll så köpte jag ett silvigt äppel ljus och två små söta guldhjärtan♥





söta lucky hade jag inne idag en liten stund. Bilderna är inte bäst och om ni vill få stora bilder så är det bara till att klicka på dom<3







God Kväll<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0