IDOL Malmö del 3

Hejsan! nu kommer del 3 av idol resan.

Först kommer två bilder som jag glömde visa er i del 2. så dessa är alltså del 2!
Inann Programmet.Juryns platser:)
Inann programmet ,scenen<3

NU! Kommer del 3!

Klockan 9 ringde kolockan på hotellet och klockan ca halv 12 började shoppingrundan i Malmö!
Vi började med att gå omkrig i små mysiga affärer mest bara tittade på allt sött<3 Men sedan så ville jag gå till HM och lite så och där köpte jag följande...
Gråa leggings perfekt nu till jul!<3

Vanliga svarta leggings,alltid bra att ha!<3

Blått linne fast det är lite mörkare men det gick inte att fixa på bilden<3
Efter HM gick för att hitta min älsklings affär,Monki! Men vi gick och gick men vi hittade det inte. Men sedan frågade vi en tjej ochdå hittade vi det! Men vi var så hungriga så inann vi gick in på monki åt vi på ett ställe som heter greenhouse. Där gjorde dom bara beagles,jätte goda!<3 Sedan var det dags för Monki! Det är bara en för häftig affär! Där köpte jag följande...  

Svart linne med prickar i olika färger på.Där kan man variera färg på linnet man har under oxå;P<3
Och sist men inte ... jo faktiskt minst!

Rolig rosa väska!<3 Blev bara fäst vid den när jag såg den;)
När vi shoppat klart gick vi till tåget. Men det blev försenat och när vi kom fram till lund så var det fel på växlarna så jag tror vi blev 20 min försenade hem. Men det gjorde inte så mycket för vi hade jätte kul på tåget hem!haha Någon mer än jag som älskar att åka tåg?

Ni får ha det så bra!<3<3

Kommentarer
Postat av: Ellen

men klara du får inte sno min affär monki är min :(



haha nej det e bara kul xD <3 <3puss

2010-11-30 @ 21:02:17
URL: http://elleent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0