IDOL Malmö 2010 del 2.

Hej nu kommer del 2 av idol resan i malmö!

Första uppträdandet var ju Jay men jag fick ingen bra bild den gången men hans andra uppträdande fick jag bättre.Linneas först ut efter pausen. Det var okej men man kan inte undgå att hur det än blir så är det aldrig dåligt för det är ju trots allt Linnea! hahaha<3

Ja här kommer en något sämre bild på Linneas framträdande men man ser juryn i bakgrunden.

 Biöderna kom lite fel Linda varg var inann linnea i pausen! men ,men det var jätte bra i början av i dol hejade jag på henne men hon åkte ut i början av idol.<3
Olle var efter Linnea han var allmänt bra i går och den här gjorde han ricktigt bra! Älskar låten oxå<3
En till bild under olles uppträdande där ser ni även juryn.
Minnahs första uppträdende för kvällen. Inte det bästa hon gjort men det var en upplevelse i sig;P
Detta är en bild från när Olle blir interjuvad om nästa låt. Här ser man oxå hur dom filmar det är det som gör det så speciellt att vara där och självklart att det är live!Jag tror jag har mer bilder nån annan stans men dom får komma en annan gång. För jag hittar inte bilderna på Linneas andra uppträdande och minnahs men jag måste hitta dom för linnea s andra låt var ju så sjukt bra!
Eftersnack.Olle skriver autografer jag måste bara säga att så fort olle kom i närheten va publiken blev alla helt galna! hahha det var en ricktig olle kväll.
En till bild från eftersnack olle skriver autografer.
Jay skriver autografer nu kommer oxå en bild från jays andra uppträdande för jag glömde den!
Det var rictigt bra jag provade och filma oxå men det får ni inte se.<3
Laila bagge skriver autografer hon var så snäll hon skrev till så många som möjligt fast vakterna sa åt henne att gå.<3
Lailas ansikte är väldigt litet på nära håll så jag tror det är därför dom tuperar hennes hår så mycket! hahaha
Linnea när dom intervjuar henne när hon har åkt ut under eftersnack.:(
Scenen inann det börjar!<3 så det får bli del 2! ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0