IDOL i Malmö del 1.

Hejsan!
I fredags va jag mormor och mamma och kollade på idol i malmö!<3 Vi fick se Linnea,Minnah,Olle och Jay tävla. Jag satt ca 25 meter från scen och såg jätte bra och det bjöds underhållning hela kvällen.<3 Det blir så mycket att berätta på ett och samma inlägg så jag delar upp det i delar,det här är den första det handlar om resan till malmö och vad vi gjorde innan vi åkte till arenan!

På tåget till malmö...
utanför fönstret på tåget till malmö...

Vårat fin rumm på Hotell mayfair tunneln.Beatels har varit där!;P
fint var det<3 så där gammaldagst:)
När vi hade lämmnat våra saker på rummet gick vi ut lite på stan och jag köpte den dom är söta örhängena i filt! Man fick tre för hundra<3 Affären heter olikt och dom sålde kläder från classfied ni vet blondinbellas kläd märke?
ingen bra bild men det får bli så... Sedan när vi kom till baka till hotellet gjorde vi oss iordining inför kvällen<3 jag hade på mig dom oranga örhängena på bilden,svarta skinnbyxor från mormor och min monki jacka som ni såg i ett annat inlägg!<3
Vi åt middag vid lilla torget på en resturang som heter La grappa. Jag och mamma åt pasta med scampi och nån jätte god sås. Mormor va tvungen att äta en pasta utan skladjur för hon är typ allergisk mot det för hennes ena hand och läppen kan svullna upp:S konstigt...

Sedan tog vi en taxi mot Malmö Arena! mer får ni reda på i nästa del!//klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0