I färg

Hej!<3

Nu ska ni få höra en helt knäpp sak som är så typiskt mig fast först måste jag berätta en annan sak. På no lektionen idag så skulle Joel i min paralell klass stå mot en vägg och sen ta upp ett gem utan att böja på knäna eller vika sig åt nåt håll,vilket teoretiskt sett är helt omöjligt. Men han klarade det! våran lärare sa att han var den första på TIO år som klarat det. Så nu är han "skyldig Joel 300kr" hahaha!

nu kommer då den där saken som är så typiskt mig.När jag och Maja gick till idrotten idag så bestämde vi att jag skulle skjutsa henne till kyrkan sen för hon skulle på piano och jag bor ju åt det hållet. mm men när skolan var sut så cyklade jag hem och gosa med hunden. Då fick jag ett sms från maja där det stog "Jag börjar gå nu:)" Fattar ni vilket ryck jag fick!? jag ba shit oxå! jag ba hoppade upp från Zebbe och slängde på mig kläder och Cykla så fort jag kunde till skolan(med tanke på underlaget) och när jag kom fram så ringde jag maja ocg frågade vart hon var nån stans? Och då va det så att det smset va försenat så hon hade redan kommit fram till kyrkan! asså jag håll på att dö av skratt samtidigt som jag kände mig så dum mot maja! hahahahahahaha:D<3


Och nu fick jag ett ryck till och tog färg bilder på mitt mellen mål och dagens out fit!

Dagens outfit

Dagens mellan mål (om du klickar på bilden blir den stor)




Den varma chokladen(bilden blir stor om du klickar på den)



nu ska jag ge kaninen mat och plugga spanska ni får ha det så bra!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej. =) Jag har redan lagt till dig. =)

2010-11-23 @ 19:12:47
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Lollo

Det var 20 år!xD<3

2010-11-24 @ 19:04:48
URL: http://solkvints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0