Hos Filippa<3

Hejsan!
Jag glömde nycklarna hemma idag så jag har fått dela skåp med både Ellie och Filippa ;) Jag glömde ju av att ta ut dom från väskan jag hade i går på g-kås hehe<3

Nu är jag hoss Filippa vi va precis ute med Otto en liten runda och nu ska vi vell egentligen göra läxor men det går trögt..<3

Vi har så himla mycket prov nu känns det som jag kan typ inte va för jag måste plugga hela tiden:(
På torsdag nästa vecka är det spanska prov.
Fredag nästa vecka är det svenska prov.
V.50 är det ett stort matteprov
om ca 2 veckor så är det so prov.

och snart blir det nog ett till prov på listan i so... :(


nu ska vi poppa popcorn och plugga hejdå!<3<3
Läängatr till jul!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja visst. =) Säg till när du lagt till mig bara så lägger jag till dig. =)

2010-11-18 @ 17:34:03
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0