Göteborg!

Hejsan!

Nu ska ni få höra om min roliga helg i Göteborg med Jonna och Ellen! Jag vaknade på lördag morgon av att Ellen ringde.haha Nils svarade för det var bara jag och han hemma och jag låg och sov och jag hade sagt till honom att han inte fick väcka mig förän kl va tio. Så när ellen ringde ca fem i tio så frågade nils "Ellen är klockan tio?" hahah så söt(L) Ellen ringde mig för att kolla att jag va vaken,hon känner mig...

Klockan tjugo över elva åkte Nils till hans träning och då hade jag en timme och tjugo min på mig att packa,gå ut med Zebbe och dusha!:O Jag var stressad kan man säga!

Klockan 13,34 gick tåget till GBG,både jag och ellen tycker det är så roligt och mysigt att åka tåg! jag älskar känslan av att man ska åka bort någånstans:)<3 när vi kom rfam till stationen mötte Jonna  och hennes mamma oss. Vi åkte direkt till femmanhuset och raka vägen in till Monki,såklart;)<3 Det va as varmt där inne,vet inte varför jag sa det? Jag köpte en kofta/kavaj/jacka som ni får se längre ner... Vi  gick omkring där ett tag och fikade och jag köpte en lila glittrig eyeliner som ni oxå får se längre ner:P sedan åkte vi och bowlade och det gick ju jätte bra för mig asså..! Efter Bowlingen så åkte vi till en pizzeria och åt världens största kebab,haha! När vi satt där och åt så kom det in en jätte full man och började sjunga waka,waka och började prata med oss,hahaha!

Väl hemma hoss jonna kollade vi på film,spelade spel och hade skojj:D<3

Söndag

Imorse vaknade vi tio i tio och gjorde oss iordning och åkte till kungsmässan för jonna skulle spela handboll så jag och ellen mötte upp våra mammor på kungsmässan<3 vi shoppade där med våra mödrar och jag fick köpt mig ett vitt linne som ni får se här nere.. det blev inget annat men dagen var mysig och det var fett värt! hahah bara ellen och jonna fattar,hehe<3 nu ikväll har jag ätit middag och skrivit manus till dramat imon,det va riktigt kul,hihi<3
Nu ska jag gå ner till mamma och om jag hinner och orkar ska jag måla naglarna!







Den är lila fast den ser ut som blå.



Puuss och kram♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

haha ja "Fett Värt" xD <3<3

2010-11-22 @ 20:06:59
URL: http://elleent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0