G-kås!<3

Hejsan!
Jag vet inte om jag har sagt det men jag ska till G-kås idag med Carin? Iallafall så ska jag bara handla för 150kr och jag hoppas jag lyckas med det..;)<3 Egentligen så skulle vi ha åkt kl 3 men Carins sak i Halmstad blev försenad så vi åker om 20min istället!<3
Jo jag kan ju lika gärna säga vad vi ska köpa där oxå när jag ändå håller på;P Jag kanske har sagt detta oxå men iallafall, Carin ska få en häst på foder på lördag så hon ska köpa häst prylar till den!<3 Hästen heter
Atlantic City och är jätte sööt. ni kanske kan få se bilder på henne nångång...

Ne nu vet jag inte vad jag ska skriva... jag har så tråkigt jag måste ju vänta tills Carin kommer hem:(

Jo! Jag lyssnar just nu på Tove styrkes nya skiva på spotify jag kan ju dela med mig av den som jag tycker är bäst! Million pieces.




Puss och kram skumbanan!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad roligt att åka dit. =)

2010-11-17 @ 21:09:26
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0