Inget tält.

Hellu! :D
Idag vaknade man i ellens vardagsrum eftersom vi mitt i natten ångrade att sova i tält:P  På morgonen spelade vi pictionery(stavning?) Lovisa och Filippa vann.<3  Sen så skulle vi egentligen vart med Linnea inglund men det blev typ inget.

När vi hade spelat klart spelade vi in ett litet program,som jag ville lägga ut på bloggen,men som jag ej fick:(
haha den blev rolig iallafall:) tycker jag.<3

Sen åkte filippa hem och jag,ellen och lovisa kolla film.<3


jahop!Zebbe har fått eksem på kinderna eller där och vi va tvungna att raka honom så han ser inte klok ut!
:( så har han fått öroninflammation oxå!:( asså han är typ en sjukdoms magnet eller nåt...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0