Vintrig ridtur på fjärde advent!

Hej!

Vaknade klockan 9 och gjorde delarna till vårat pepparkakshus.Åt lunch och gjorde mig iordning,sedan bar det av till stallet med Carin klockan 12!

Vi red en runda på kanske en tre kvart eller en timme. Jätte mysigt! Det känns så juligt att rida när det snöar och man rider runt på landet<3 Jag red Chrissan och Carin red City. Dom va så söta och båda två kunde inte skritta utan det blev någon blandning mellen trav och skritt! hahaha Men mina fingarar höll på att frysa ihjäl för jag har bara tunna dressyr vantar,inte så smartXD När vi kom fram släppte vi ut hästarna i hagen och gjorde i ordning i stallet. Vi putsade även sadlarna och tränsen dom blev så fina och glänste:) Det här måste vi göra om Carin!

Nu ska jag baka och plugga inför so provet imorgon<3

//
Klara<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0