Tvätt.

Ja,jag har precis handtvättat mitt linne jag ska ha på mig ikväll. Inte så kul men nu vet jag hur man handtvättarXD hehe visste inte hur man gjorde det exakt inann. Asså jag visste ju att man läger kläderna ivatten med tvättmedel men lixxom sen ska man typ göra lite annat gojs oxå så,jaXD haha!

Någon mer än jag som längtar till ikväll!? Det göt jag iallafall! Jag ska till Ellie och där kommer även   Lovisa,Ellen,Johanna och joel och Ellies kusiner. Kommer bli super kul!(Y) Vad ska ni göra?

Jag ska inte göra något speciellt idag på dagen men jag har en jätte lust att åka till hemmakväll och hyra nån bra film<3Självklart med mitt present kort jag fick´i julklapp,haha<3

Puss och kram,skumbanan!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0