Tredje advent♥

Idag var det Tredje Advent och det har jag firat med att vara på marknad men Ellen,Ellie och typ våra familjer,nästan,jaja hahah. Marknaden var i något båt hus mitt imot tre toppar. Det var jätte mysigt och Tovedals var där oxå! Varbergs lucia kom även klockan 4,hon och hennes tärnor sjöng jätte fint!<3 nu ska jag fortsätta denna dag med att baka lussebullar! gott:D


En bild jag tog,jag vet att den är jätte suddig men om tittar noga så ser man att jag har stavat fel på Advent.Jag har skrivit andvent!


ps:det är bara 12 dagar kvar till julafton! Och jag vet inte vad jag ska ha på mig! det enda jag vet är att jag ska ha mina gråa tights och mina tjocka sockar! aaa! Någon som kan åka till stan snart??


Kramar Klara(L)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill,eller jag ste typ haha!:D<3

2010-12-12 @ 19:34:01
URL: http://solkvints.blogg.se/
Postat av: Ellen

ja med ;D <3 <3

2010-12-16 @ 20:25:02
URL: http://elleent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0