Sista klapparna klara!-Hallandstrafiken gör framsteg...

Halloj!

Idag har det varit staden med Lovisa,Jonna och Josefine:D Mycket kuligt och mysigt<3 vi tog bussen klockan 22 över 11 och den kom faktiskt bara 1 minut försent(23 över kom den)! Hallandstrafiken gör framsteg!

På bussen pratade vi om böcker,haha. om hur bra en massa böcker är bland annat Twihlig:P

Första affären blev BR hehe,sedan H&M där jag köpte ett linne jag ska ha på nyårsafton och även till vardags. Efter det nåra affärer i gallerian. Sen begav vi oss till  xxxxxxxx där jag hittade en klapp till Maja. Jag hade lite panik för jag vet inte vad hon skulle vilja ha och jag fick veta i torsdags att hon ska köpa till mig och EllieXD Men jag hittade nåt iallafallXD Sen blev det partaj där jonna och josse köpte något.  Efter det vet jag inte ricktigt hur vi gick men vi var inne på ett smockat BokiaX) 

xxxxxx var vi oxå inne på där köpte jag en sak till carin<3 Och så var vi inne på Gina där jag hittade en vit broderad tröj/tunika/klänning som jag ska ha på julafton och säkert även till vardags.<3
Bilder kommer senare.

Vi åt även en bit mat på Cafe ströget:)


När vi skulle hem så skulle jag hoppa av vid relingvägen, för jag och familjen skulle till några vi känner på "glöggträff". Jag gjorde det men när jag kollar på klockan så är den 10 i 4! Det började inte förän 4. Så jag fick börja gå hemått i stället för att möta upp resten av familjen. Jag kunde ju lkia gäran tagit bussen hemXD Sedan fick jag ju gå tillbaka när jag mött upp familjen. Och nu gick vi ju hem igen. Så det har blivit mycket gång i dag för mig! haha

Klara<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0