mycket att göra nu inann jul!

Hejsan!<3
Jag vet att jag inte skrivit på flera dagar men jag har inte haft tid eller ork! Det har vart fullt upp med teater och prov och hästar så jag har varit helt slut på kvällarna och inte orkat blogga:( Fast å andra sidan har jag ju gjort jätte roliga saker!

Onsdag: Jul på Rosenfred, det gick superbra(L) Direkt efter, 20 års fest för julia! Grattis:D

Torsdag: Plugg inför Fysik prov och följa med Carin till stallet.

Fredag: Sista ridningen och följa med Carin till stallet.

Så det är anledningarna till varför jag ej har bloggat sen i tisdags.

Imorgon blir det staden med Lovisa,Jonna och Josse för dom sista julklapparna och julaftons kläder och nyårs aftons kläder<3 Nu ska jag kolla på filmen som mamma filmade på jul på rosenfred! lääskigt att se sig själv, jag kommer säkert se en massa saker som jag kunde gjort bättre... fast å andra sidan så kan det la vara bra att se vad man gör fel och så... vågar nästan inte kolla alls!XD hahaha

Kanske bloggar mer sen,pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0