Låtar på mobilen!

Helluu!<3
Ja,idag har vi typ haft två riktiga lektioner för massa lärare är sjuka. slappt,fast det ända vi gör att läsa,som tur är har jag en jätte bra bok,Bree Tanners andra liv av stehpenie meyer ni vet hon som har skrivt twhilgt böckerna. Denna är en sidobok till den tredje boken.

Efter skolan hängade jag med Ellie hem för att kolla på hennes ridning men den börjar inte förän halv 6.Så inann dess gjorde vi massa saker, bland annat mätte vi mig vi provade att jag skulle ligga ner på golvet men det gick inte så braXD Men jag är iallafall exakt 1,72m lång! Nu vill jag inte bli längre det är perfekt nu! Fast jag tvivlar på detta...

Ja när ellie red så hjälpte Lotta mig som oxå var där och kollade, med eng läxan och sen har jag fått 12 nya låtar av henne! super snällt!♥ Nu känns inte min mobil inte lika tråkigXD

Nu ska jag kolla på Hollywood fruar på tv3 play!

Puss och kram,skum banan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0