Julkort från USA!!

Hallå! Jag och Nils hämtade precis in posten och bland alla julkort fanns det ett från the U.S! Det va helt sjukt för jag och Nils vet ingen som vi känner som bor i USA. Så jag var bara tvungen att ringa pappa! jag sa till pappa att det kom rfån nån the  Cooper Scotts family,då visade det sig att mamma kände dom! hahaha det här tyckte jag va riktigt kul!♥


 
Titta va många frimärken man måste ha för att brev ska skickas så långt!


Ett frimärke. Det är en stol. Jag vet suddig bild!


Ett frimärke fast otroligt suddigt,skyller på att det är mörkt,dålig kamera och något stressad KlaraXD


Om ni inte ser det så står det:The Cooper Family, 346 Daisy Avenue + lite mer.

Nu inann mitt shema spricker ska jag städa mitt rum. Och det, det kommer ta ett tag kan jag lova erXD<3

//Klara:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0