Julklappsbyte kvällen!(Y)

Japp! Nu ska jag berätta om kcällen igår. Jag har inte ätit frukost ända tills nu(i mitt förra inlägg skrev jag att jag skulle berätta om kvällen när jag ätit frukost) det kom lite saker imellanXD

Iallafall! Det började med att alla kom och vi åt chips,drack glögg och julmust till tända ljus och pratade,mysigt. Ellie ska vara tomte på julafton hoss sina grannar och hemma hoss henne så hon tränade lite och kom med tomte kläder och skägg och allt! haha. Sedan var det julklapps byte,Ellie fick vara tomte,hahah hon va så rolig och bra:) Om jag minns det rätt så av Ellie fick jag ett nagellack och en korg. Av Ellen två örhängen. Av Filippa ett armband. Av Carin ett linne och ett nagellack.Av Lovisa en vattenfast mascara. Tack så mycket!♥  När vi bytt klappar försökte vi spela IDOL spelet men vi hade ingen mikrofon så det gick inte så braXD Efter det gjorde vi typ en liten uppvisning. Vi va i två grupper och typ visade upp hiphopdanser för varandra till fångad av en stormvind. Det va jätte kul! Jag skrattade så mycket att jag nästan inte kom upp från golvet! hahah  fick verkligen kramp i magenXD Sen så typ dansade vi och flamsa och ja och massa andra saker!  Jätte rolig kväll måste göras om!


Ellie är tomte.


Alla barn vill bli fotade med Tomten!


Filippa öppnar sin klapp från Carin.


Mitt linne jag fick av Carin.


Min korg jag fick av Ellie.


mina örhängen som jag fick av Ellen. jag bara älskar dom!


Min örhängen jag fick av Ellen.


Mina nagellack.Det blå fick jag av Ellie. det oranga av Carin.


Min vattenfastamascara som jag fick av Lovisa.

Så nu får ni ha det bäst! imorgon är det JULAFTON!♥

Kommentarer
Postat av: lollo

Det var kul!:D

Hahah<33

2010-12-25 @ 16:13:36
URL: http://solkvints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0