Julklapps dag och övernattning<3

Hejsan!
Idag har jag Filippa,Ellie och Ellen i stan och köpte julklappar! Mysigt,fast vi köpte åt varandra så vi delade på oss så att dom andra inte skulle se  vad man köpte till dom,hahaha♥Men jag kan ju avslöja att jag blev nöjd med det jag köpte,hihihi.Jag köpte även ett negellack till mig själv.Jätte fint det är glittrigt guldigt,perfekt till jul och även vid andra tillfällen!

Just nu så sitter jag Filippa och Ellen och kollar på en film men jag vet inte vad den heter haha! och jag vet inte riktigt vad den ahndlar om än heller...

fast inann den här filmen kollade vi på "in middle of nowhere"

Det handlar om Grace som vill tjäna pengar till collage.Men hennes mamma har inte pengar efter att grace pappas död och grace själv hinner inte samla in pengar inann det är försent...men så träffar hon Dorian men det blir inte som hon tänkt sig...

Ni får ha det good!<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0