Julklappar.

Idag så bytte jag och Maja julklappar. Av mig fick hon ett halsband med en röd design blomma. Av Maja fick jag en liten påse med godis och en bio biljett värd 100 kr! Jag älskar film och det är det jag vill syssla med så det var skojjigt:D Ellie fick samma sak som jag av Maja så alla vi tre ska någongång under jullovet gå på bio. Jag vill se Harry Potter men dom vill se Narnia 3... Vi får se vilken det blir!<3

Påtal om julklappar ska jag slå in alla julklappar jag ska ge bort. Ni får veta vad jag har köpt när alla har fått dom! Det blir la någongång efter jul;) Alltså snart, 3 dagar kvar nu!♥











Min julklapp från Maja<3


//klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0