Juldags kvällen!

Ja,just nu sitter jag vid m&ms ena dator och dom har typ 100 känns det som!XD hahaha<3 Vi har ätit och spelat julklapps leken och delat ut julklappar. Jag ick ett armband som är samma märke som det jag fick av filippa,Gemini. Det va jätte fint,speciellt att ha båda två på armen samtidigt<3 Bilder kommer. Jag fick även en bok av Martin och Ester, Andra delen av Fallen ängel som jag fick av dom när jag fyllde år. Den va jätte bra så jag tror och nästan vet att denna blir ännu bättre! Och jo! Den är på engelska för den har inte kommit ut på svenska än<3 men det blir bara kul!(L) hihi

nu måste jag gå! Hejdå!<33

Kommentarer
Postat av: Ellen

Är M&M Markus & marie? xP <3

(svara gärna på min blogg)

kram <3<3

2010-12-27 @ 16:41:32
URL: http://elleent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0