Hjälp, mina tår är svarta!?

Igår red jag och carin när det va 9 minus ute. Mina fötter blev jätte kalla. så när jag kom hem skulle jag skölja dom med varmt vatten för att dom skulle bli varma. Men när jag kollar på min stortå,så är det något svart jämte naglen. När man fryser för mycket börjar nämligen huden bli lila och blå och sen svart och blir den svart kan man behöva amputera bort kroppsdelen! Jag blev rädd men när jag kollade närmare så såg jag att det bara var svart ludd från mina ridsrtumpor som fastnat i naglen! hahha jag blev ju jätte rädd!

Sen när fötterna började tina så började dom även svullna och blev jätte varma. dom blev så svullna att jag var tvungen att gå på hälarna för annars skulle det bli jätte konsigtXD haha det va helt sjukt:P Så i framtiden ska jag se till att rida med riktigt varma skor!



Detta blev ett konstigt inlägg men jag var bara tvungenXD

Imorgon är det JULAFTON!!♥♥ Läängtar!<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0