Film,Hästar och Kalla fingrar.

Hellu!
Idag har det vart fullrulle:) Först varre stallet med Carin klockan 12. Vi skulle ridit en tur med både City och Chrissan men City blev knasig så det blev en tur med Chrissan<3 roligt förutom att Carin typ förfrös sina fingrar:( Fast jag frös ingenting!Det tillhör ovanligheterna kan jag säga! så jag ska fråga henne om hur hennes händer mår,eller ja det lät ju konstigt men ni fattar säkertXD

Jag kom hem från stallet kvart över 4 och då hade jag en tre kvart på mig att duscha,äta nåt litet,ta på mig kläder, sminka mig och ta fram pengar! Lite stressigt! ahahaXD Men det gick och det här blev kläderna:




Jag är väldigt nöjd med mina skor!<3

På filmkvällen kollade vi på Wild Child och The proposal. Dom va bra båda två!<3:D Självklart blev det skratt och annat kul oxå!<3:)

Och mamma såg att jag hade skrivit att min nya ridjacka var från henne i julklapp men det var den inte. Den var från Carina och Thomas. Bara så att det inte blir några missförståndXD

Det blev premiär med den idag.

Ni får ha det bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0