Eclipse

I fredags fick jag den efterlängtade Eclipse! Jag fick i födelsedagspresent av ellen att dom förbokade den och betalade. Tack,Ellen! För er som inte vet är det den tredje delen av Twilight och även den bästa hitills,enligt mig<3

inte google bild.

Jag rekommenderar alla att både se filmerna och böckerna. Böckerna är bättre  tycker jag.Det brukar bli s¨å för det är så svårt i en film att få med allting.Men i det här falet får man reda på så mycket mer och får en annan relation med karaktärerna än i filmen.På så sätt kan man oxå sehistorien med ett annat perspektiv.

Fast visst ska ni se filmerna! Jag gillar skådespelarna jätte mycket dom gör ett grymt jobb!,teater apa som jag eXD Någon gång hoppas jag att jag oxå får spela in något liknande,tänk hur kul dom måste ha det! Men mest impad är jag av Taylor(Jacob) För han är så ung och spelar nästan bättre än Robert och Kristen. Han lixom gör det så realistist(stavning?) Det gillar jag<3 Jag hatar när det blir så där fejkat,svårt att förklara men jag tror ni förstår när ni kollar på filmerna.Man ser det mer i Första och andra filmen än i trean. Tro inte nu att jag inte tycker dom andra är bra för det tycker jag! Ingen i dom filmerna blir fejkade men i vissa andra filmer kan jag tycka att det blir så! hahah det blev mycket text ni får ha det så bra!<3<33


Kommentarer
Postat av: Ellen

det va så lite ;) <3 <3 <3

2010-12-06 @ 20:38:19
URL: http://elleent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0