Dagen med Lovisa och Filippa.<3

Hallue!<3

Idag har jag vart med Filippa och Lovisa. Vi har vart i stan heela dagenXD Vi åkte dit halv 12 och jag hann dusha! hehe<3 Vi åt lunch  på Mignon. Vi satt där i typ nån timme och skratta och prata och åt ciabatta! hihi mysigt varre<3 Vi har ju såklart oxå handlat nu när det är rea:P Så jag klippte till på ett par rosablommiga thigts,30kr,Lindex,10 kr rea. Beige kavaj med svarta prickar,100kr,50%, H&M. Mascara,169kr,Parelle. Eyeliner,45kr,Parelle. Ögonskugga,vit glittrig,39kr,Parelle.

Vifikade ävenpå Espresso house och hade det mysigt och jag hittade en ny finktion på min mobil som var väldigt rolig!<3

Vi har oxå tagit en massa bilder ochhär kommer en av dom!<3



Bilderpå mina inköp får ni imorgon<3 Men här kommer dagens outfit!


Orkarinte skriva mer än attörhängena är från Ellen och rmbanden från filippa och M&M.<3

Ni får ha det♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0