Andra advent och kusin påväg!

Hallå!♥
Hoppas ni har haft en jäte rolig andra advent,den här gången skriver jag rätt:P Förra advent skrev jag andra när det var första:P Det har jag haft! Jag vaknade hemma med Ellen och Filippa och jag var väldigt trött! men vi åt frukost,kolla julkalendern och spelade monopol fast vi spelade inte så länge. Sedan städade vi och åt lunch,sen blev jag mot min vilja tvungen att gå ut med Zebbe i 20 min när det snöade... japp men vid kvart i åkte jag Nils och pappa till morfar och firade honom,han fyller 65! Grattis morfar! Och där fick vi veta en jätterolig sak...!

Min morbror ska få barn! hihi alltså får jag en till kusin:D<3 Fast jag vet inte om jag kommer kalla den för kusin för det har jag inte gjort med Elin och Lukas utan bara med Rasmus och Pontus i Stockholm. Jag har alltid sagt kusinerna och Elin och lukas så vi får la se vad som händer! Kul är det iallafall!<3

Och juste i morse så fick jag öppna två 24-julisar,jag fick ett par röd vita tjocka långa strumpor som jag kan ha på julafton och även nån mer gång. Och så fick jag kliser märken kan man säga som lixom är 3d eller nästan iallafallXD<3

 Jag skyller blidernas dåliga kvalitet på dålig kameraXD

Pusss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0