35 minuter tog det.

Jajamensan! 35 min tog det för mig och Lovisa att gå från Gallerian till Saluhallen i breared=D ja så nu vet ni det=P om ni nu skulle få för er att gå så. Ja om jag inte har sagt det så var jag hoss tandläkaren, hon och han sa att mina tänder var helt friska och bra, förutom att jag måste borsta nogare på tänderna där uppe. Jag håller även på att få min sista tand! Så alla i skolan som har fått höra om min konstiga tand nu vet ni varförXD och maja och ellie, det är absolut inte en visdoms tand! hahaha

Ja,sedan var det drama men först tog jag en macka i saluhallen för jag var så hungrig. Dramat var super kul som vanligt och min monolog satt som en smäck! Bara lite finputsning hör och där nu<3

Nästa onsdag v.50 är det Jul på Rosenfred och kl.17.30 spelar vi våran "Mormor gråter" speciale! Välkommna!♥

Klara<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0