Kort och träff.

Hej hopp!
Idag va det träff med actorface,en teater grupp jag e med i:) Kul, Margo regissören är så himla rolig. Det finns verkligen sprutt i den "damen" haha;) Nu framöver kommer jag va där ofta för premiären är i november och vi kommer typ ha hård träning nu. Fast jag bara är statist så måste jag va med all gånger. lite jobbigt men så är det;) 

Klockan fyra åkte jag mamma och nils till Expert. Dom fota mitt fota till mitt leg:thumbup: Efter det åkte vi till banken och fixa lite så om nåra dar får jag ett visa kort och om nåra vecker mitt leg!:thumbup:  det va en massa saker man skulle komma ihåg och det kortet är ju ändå enkelt! fattar inte hur alla föräldrar orkar:question: haha

ne! nu ska jag försöka få Lovisa och ellen att bada med mig och filippa vid piren!:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0