Bilderna från vad jag köpte för nån vecka sen.

Här kommer bilderna från vad jag köpte för nån vecka sen:P bättre sent än aldrig:)
jc, Fast ljusare rosa.<3

JC.

gina Tricot.

Parelle.

Och nu när vi skulle hem från HC så åkte vi förbi ullared och jag gick in på scorett och köpte dom här:



inte bra bilder men ändå:P Eftersom jag ska få 700 kr i månaden och betala allt själv så rök 500 hundra denna månad till dom här! Tyckte det va värt det för jag behöver verkligen ett par höst skor:)<3

Nu e det ju så här att jag har hittat min kamera men då ska jag ju inte hitta laddningssladden till kameran!;) det e bara så typiskt mig så nu när jag äntligen har hittat den så kan jag inte ladda den så att jag kan använda den.*suck jobbigt-_- haha

ja,ja ha det så bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0