Bild problem...

Hej:)
Idag har man ridit wrecker skojj,men hel knasig i galoppen! haha:D sitter här nu och e väldigt irriterad på att jag inte ken ta äver bilder från min mobil till datan! För den kan inte läsa lg saken,så sjukt-_-  jag hade lixom tagit kort på vad jag köpte i tisdags men dom bilderna får jag nog hoppa om inte pappa kan hjälpa mig:( jag vet att jag har kameran men nu är det så typsikt, att jag ska vara så, typisk mig och slarva bort den;) e inte det bara såå typiskt?? oj nu blev det mycket typiskt,TYPISKT,TYPISKT,TYPISKT! hahaha:)
ja,ja jag får vell leta upp kameran en annan gång då:P
nu måste jag dusha innan mamma,nils och pappa kommer hem! hehe...
Ha det bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0